Obchodné podmienky a GDPR

Všeobecné obchodné podmienky

I.
Základní ustanovení

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:

Zhotoviteľ: Diana Maťašovská – Diana´s fruit
IČO: 53 930 134
DIČ: 1121464432
so sídlom: Lemešianská 85/17, 08001 Haniska pri Prešove
email: info@dianasfruit.sk
telefón: 0908 393 519
(ďalej len „zhotoviteľ“)

2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zhotoviteľa a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ.
3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II.
Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Objednávateľ vykonáva objednávku produktu týmito spôsobmi:
• prostredníctvom internetovej komunikácie.
• prostredníctvom telefonického dohovoru.
• prostredníctvom osobného stretnutia.
Pri zadávaní objednávky si objednávateľ vyberie typ carvingovej služby.
Pred odoslaním objednávky je objednávateľovi umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle objednávateľ zhotoviteľovi. Údaje uvedené v objednávke sú zhotoviteľovi považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
2. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle zhotoviteľ objednávateľovi potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú objednávateľ pri objednaní zadal. Prílohou potvrdenia je objednávka. Objednávka je uzavretá až po prijatí objednávky zhotoviteľom a spätné potvrdenie objednávateľovi. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy.
3. Všetky objednávky prijaté zhotoviteľom sú záväzné. Objednávateľ môže zrušiť objednávku, pokým nie je doručené oznámenie o prijatí objednávky zhotoviteľom. Objednávateľ môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle zhotoviteľa alebo elektronickou správou na email zhotoviteľa, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.

III.
Platobné podmienky a dodanie tovaru

1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže objednávateľ zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
• bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho,
• v hotovosti pri odovzdávaní objednávky.
2. Cestovné náklady budú hradené po dohode medzi objednávateľom a zhotoviteľom samostatne.
3. Zhotoviteľ požaduje pri svadobných ovocných stoloch zálohu vo výške 50% z vybraného balíka ovocných stolov . Táto záloha sa uhrádza po obdržaní objednávky v hotovosti pri osobnom stretnutí alebo bankovým prevodom na účet zhotoviteľa. Po pripísaní 50% zálohy bude zaslaný potvrdzujúci email na vašu emailovú adresu. Pri platbe v hotovosti na mieste sa Vám vydá doklad o zaplatení. Po doručení predmetu diela bude objednávateľovi vystavená faktúra na zvyšnú časť sumy za dohodnuté dielo a bude zaplatená bankovým prevodom alebo v hotovosti na mieste odovzdania.
4. Druhú polovicu platby je možne zaplatiť bankovým prevodom na účet zhotoviteľa alebo v hotovosti v deň odovzdania svadobného ovocného stola alebo podľa dohody medzi objednávateľom a zhotoviteľom.
5. Zhotoviteľ je povinný pri platbe v hotovosti vydať doklad o zaplatení.
6. Objednávateľ pri platbe prevodom (záloha, druhá časť platby) ma splatnosť 7 dní.
7. Tovar je kupujúcemu dodaný:
• na adresu na ktorej sa objednávateľ a zhotoviteľ dohodnú.
• osobným odberom v prevádzkarni zhotoviteľa.
8. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania alebo po osobnom dohovore.
9. Zodpovednosť za poškodenie či zničenie produktu prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru.

IV.
Práva a povinnosti zhotoviteľa

  1. Zhotoviteľ je povinný odovzdať predmet objednávky objednávateľovi v dohodnutom časovom termíne a na dohodnutom mieste.
  2. V prípade, že zhotoviteľ nevie dodržať určené výrobky v balíky fruit baru, je povinný ho nahradiť iným výrobkom po konzultácií s objednávateľom.

V.
Práva a povinnosti objednávateľa

1. Objednávateľ je povinný poskytnúť zhotoviteľovi patričnú súčinnosť nevyhnutnú na riadne vykonanie objednávky. Patričnou súčinnosťou sa rozumie najmä:
a. obstarávať a odovzdať všetky informácie súvisiace s predmetom objednávky,
b. vytvoriť také podmienky spolupráce, aby zhotoviteľ mohol riadne a včas splniť svoj záväzok.

VI.
Odstúpenie od zmluvy

  1. Objednávateľ, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
  2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 7 dní po obdržaní potvrdzujúceho emailu. V prípade odstúpenia od zmluvy pri objednaní svadobného ovocného stolu po zaplatení zálohy je táto záloha nevratná.
  3. Zhotoviteľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy, ak nebude uhradená záloha pri svadobných ovocných stoloch v riadnom termíne.
  4. V prípade vypovedania zmluvy zo strany zhotoviteľa, je zhotoviteľ povinný vrátiť objednávateľovi zaplatenú zálohu pri svadobných ovocných stoloch do 15 kalendárnych dní od vypovedania zmluvy na bankový účet objednávateľa.

VII.
Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi zhotoviteľom a objednávateľom sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Zhotoviteľ nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
  3. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná zhotoviteľom v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  4. Znenie obchodných podmienok môže zhotoviteľ meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 14.07.2021

GDPR

I. IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE
Správcom osobných údajov je spoločnosť Diana Maťašovská – Diana´ s fruit
Sídlom: Lemešianská 85/17, 08001 Haniska pri Prešove
IČO: 53 930 134
DIČ: 1121464432
Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov
Kontaktné údaje predávajúceho: email: info@dianasfruit.sk
tel.č.: 0908 393 519

II. SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje sú spracované na účely vytvorenia objednávky a faktúry prípadne pri kontaktom formulári pre lepšie kontaktovanie zákazníka prostredníctvom internetovej web – stránky(www.dianasfruit.sk) a k výkonu práv a povinností vyplývajúcich medzi Vami a spoločnosťou Diana Maťašovská – Diana´s fruit, IČO: 53 930 134. Ide o nasledovné osobné údaje zákazníka: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, adresa trvalého bydliska zákazníka.

Zákonným dôvodom pre spracovanie osobných údajov je súhlas týmto daný správcovi v zmysle:

  • plnenie zmluvy článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR a plnenie práv a povinností správcu podľa článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
  • článku 6 ods.1písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a voľnom pohybu týchto údajov (ďalej „GDPR“) pre účely priameho marketingu, pokiaľ nedošlo k objednávke tovaru,
  • oprávnený záujem správcu na vykonanie priameho marketingu podľa čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR

Spracúvanie osobných údajov je v prípade vytvorenia objednávky a faktúry prípadne pri kontaktom formulári pre lepšie kontaktovanie zákazníka prostredníctvom internetovej web – stránky (www.dianasfruit.sk), nevyhnutné na plnenie zmluvy o kúpe tovaru a na účely plnenia zákonnej povinnosti Diany Maťašovskej , IČO: 53 930 134.

Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 GDPR.

III. DOBA ULOŽENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje sú spracúvané na dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu (najviac po dobu 3 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu) alebo do doby odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky (0908 393 519) alebo elektronicky na e-mail info@dianasfruit.sk

IV. PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:/

  • spoločnosť Diana Maťašovská – Diana´s fruit, IČO: 53 930 134, sídlom Lemešianská 85/17, 080 01Haniska pri Prešove;
  • spoločnosť PageBrix s. r. o., IČO: 48 049 280, sídlom Páričkova 27, 821 08 Bratislava sprostredkovateľ web – stránky Diany Maťašovskej – Diana´s fruit;
  • spoločnosť ISSET, s. r. o., IČO: 47 544 813, sídlom Palárikova 3159/7, 811 05 Bratislava sprostredkovateľ web – stránky (www.faktury-online.com) prostredníctvom, ktorého podnikateľ tvorí objednávky a faktúry.

V. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV
Za podmienok stanovených v GDPR máte právo:

  • na prístup k osobným údajom
  • na opravu osobných údajov
  • na obmedzenie spracovania osobných údajov
  • na výmaz osobných údajov
  • na prenositeľnosť osobných údajov
  • vzniesť námietku voči spracovaniu osobných údajov

Ak sa domnievate, že boli porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na dozorný úrad.

VI. ZABEZPEČENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Správca sa zaväzuje prijať vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov, aby nedošlo k neoprávnenému prístupu k týmto údajom alebo k ich strate. Správca prehlasuje, že k osobným údajom budú mať prístup len oprávnené osoby povinné zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch. Správca prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a osobným údajom evidovaným v listinnej podobe.

VII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Odoslaním objednávky z kontaktného alebo objednávkového formulára z web – stránky www.dianasfruit.sk potvrdzujete, že ste sa s podmienkami ochrany osobných údajov oboznámili a bezvýhradne s nimi súhlasíte. Správca si vyhradzuje právo meniť tieto podmienky. Aktuálna verzia podmienok je zverejnená na web – stránke správcu.

Aktualizované dňa 23.11.2021